Sunday without sun.

André kom och hämtade oss inatt så åkte vi inom donken och fick nattamat (: hihi. Sen åkte vi inom Andre där han skulle hämta saker sen hem till Pernilla och så sov vi där. Somnade på fem röda och sov väldigt gott i hennes bäddsoffa (:

Idag så var jag mest seg, ja jag är egentligen det fortfarande men .. Gick ner och åt pirog till frukost med ett glas oboy haha. Konstigaste frukost jag någonsin ätit, men de gick ner och var himla gott, tyckte nog Pernilla också (: Sen gick vi upp igen och pratade och Pernilla försökte få igång datorn och tillslut funkade de ju (;

Sen var det dags att åka hem, fick skjuts till Frida där min bil stod sen körde jag motorvägen hem. Där va en idiot på vägen, och hur vet jag att de va de? Jo för han körde mc tillsammans med en tjej som åkte och han körde också väldigt snabbt (jag vet för jag gasade efter) och han hade INGEN hjälm på huvudet. Då har man nog inget att skydda heller för då hade man tänkt lite. Alltså nej...

Ja sen kom jag hem har tagit av mig jeansen och sitter nu bara i tunikan men ska byta kläder sen. När jag orkar (; haha. Hade velat bädda ner mig i sängen & glo film men de kan jag ju inte då min skärm är cepe så får väl ladda över filmerna på hårddisken och slänga mig på soffan ist. Mysigt värre, men med något som saknas. men de skriver jag inte (; hihi..

Nej så att nu ska jag sluta babbla. Vi hörs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0