Fotbollsträning ala V Torup!

Så träning idag igen. Träffade Petra och dom på statoil plockade upp Amanda och Lisa så dom fick åka med mig. Körde snirkelvägen ut till 21an och det kom fett med bilar och när väl en lucka kom hade jag för brottom och fick fan motorstop :O hahah ... Men det gör inget, typ första sen jag fick körkortet så de är godkänt (;

In på parkeringen, på med fotbollsskorna och sen var det bara sätta igång. Sprang ett varv först och lite armhävningar och situps på de sen började vi med rutan/fyrkanten och sparkade runder där lite sen blev de även de där 1mot1. Lite skott vilket jag suger på när man ska skjuta "stillastående" bollar. Blir ju bara som en vanlig pass :S Aja..
Sen blev det att vi passade A.H (; och han passade oss så vi skjöt dirr på målet, jag gillar de bäst fast jag lyckas knappt träffa och får typ alltid ont i foten. Men de som inte dödar stärker och en dag ska jag få ett sånt snyggt kryss mål igen som jag fick förra träningen (; höhö..

Sen spelade vi lite också. Fast först mesa vi runder skulle hämta ett mål men kom knappt halvvägs innan man låg dubbelvikt på gräsmattan och garvade itu.. Jo minsann har vi roligt (;
Fast i slutet av träningen var man död som vanligt och då blir de lite tråkigt. Men konditionen blir väl förhoppningsvis bättre snart. Jag önskar att mina tankar på kvällarna om 'att imorgon går jag ut en sväng' kan bli verklighet så att jag verkligen gör de också. Bygga upp bygga upp sen blir de nog mycket roligare :D

Ja och efter träningen blev det statoil som alltid, nästan (:

Kommentarer
Postat av: Björn

inget A.H här va!? haha

2009-06-04 @ 22:54:06
URL: http://bigpoppabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0