Måndag!

Vaknade typ pigg som en lärka sju imorse men som vanligt tycker jag de är förtidigt och lägger mig igen och somnar om och sover ganska länge :S  Mamma tycker att om jag vaknar så tidigt imorgon ska jag stanna uppe, ja vi får se hur d går (;

Sen har jag ju som sagt varit ute, sen stack jag och syrran till Öa och köpte saker till middagen idag när jag kom hem hade en av mina grannar ringt och jag ringde upp och ska vara barnvakt om en stund. Så under denna timme som gått har jag hållt på att göra vid kyckling och röran tills ikväll så gör jag resten när jag kommer hem från barnpassningen.

För man orkar ändå inte äta så mycket varmt när de är så varmt ute, men de är verkligen härligt sommarväder nu! Får gärna fortsätta, men hörde igår att d skulle bli kasst imorgon. I do not hope so..

Hörs senare, njut nu av de fina vädret :D
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0