Största missen ever från mig?

Jag klicka in på galabilderna från Terminationpremiären och typ i slutet kunde man se denna bilden:
Arne Weise och hans son.

Så tänkte jag "WHAT? Är inte han död?..
Så gick jag in till pappa och frågade varför han inte var programledare på Julafton längre, han visste inte men gissade på att han var för gammal.. Varför har jag alltid trott att han var död och det var därför han inte va programledare längre :O Seriöst det är nog största missen i mitt liv. HAHAHA. Kan ju skratta lite åt den tabben.. Men seriöst var har jag fått d ifrån kan man ju undra:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0