'AHA'-snubben har stuckit.

Min blåbärssoppa är inte uppdrucken helt, men ska snart tillbaka till soffan, jag har gått och lagt min aladinask i köket för att de är så varmt på rummet att chokladen smälter och de vill jag ju inte. Jag svettas som en gris känns de som, aaah jag dör. Kan inte allting bara bli normalt igen, sluta hoppa runder som en stutsboll utan veta allt jag vill veta och allt sånt.

Nu kom även min morfar hördes de som så man får väl gå ut i köket och vara lite social hade jag tänkt.
Även fast inte för social, inga kramar idag, vill inte smittas. Att ha ont i halsen och snörvla som en jag vet inte vad ja de är inte kul. Inte minsta. Och känns som jag kommer har sånna röda snormärken under näsan snart om detta inte slutar för de svider redan lite där under näsborrarna :S ööööa.

Har även blivit bjuden på fest idag, alltså festen är inte idag men jag fick inbjudan idag. Roligt, och dessutom är det hemmafest då har man bättre råd än om man skulle ut, för nu måste jag sluta upp och festa hela tiden. Alla pengar försivnner och jag måste börja tänka om även om jag vill ut med Sandra och dom alltid, för vi har så himla roligt.
Men det får bli när man börjar få ordning på ekonomin igen skulle jag tro.

host och snörvel, vi hörs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0