Blev inget godnatt inlägg.

Nej jag och syrran kollade på 2½men sen så hitta vi inget mer på tvn så vi satte igång 'Pulse2' men jag tyckte att ettan var bättre faktiskt. Blev trött och somnade nästan ifrån den sen när den va slut satte jag mig inte här för då skulle jag säkert bara bli pigg, satte igång 'Ghost town' på repete igen men har inte sett hela kommer recension sen när jag sett den för jag tycker den är rolig, i början iallafall.

Ja så har jag sovit gott drömt konstiga drömmar som vanligt, vaknat till en massa gånger sen vaknade jag slutligen för nästan en timmesen..


Kommentarer
Postat av: conp

Hej, har du en adress jag kan maila?

2009-03-06 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0