Förra veckans mest spelade låt.

Ja jag skrev ju inte så flitigt igår så hann aldrig skriva den mest spelade låten. Ifs kanske de kan va jämt men nej veckans mest spelade blir Basic Element - Touch you right know.  Jag tycker att man blir glad av den låten, jag blir iallfall väldigt glad och flumig av den, partyhumöret kommer ju fram väldigt lätt med den.

Om jag inte varit vissen just nu hade jag säkert kunnat hoppa runder på rummet som en galen liten sak och bara sjunga med och varit allmänt störd. Fast nu mår jag som jag gör och har verkligen ingen lust, man vet inte om man skulle hoppa upp något annat då, kanske inte så trevligt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0