Fredags.

Efter att ha ätit middag och stressat en massa så åkte jag till Klippan och stack upp till Lollo så började vi ösa lite och flumma runder och drack Lollos special , den va god, hihi.. Ja sen kom även Sandra och efter en stund stack hon och hämta Saga och Simon så börjde förfesten på allvar. Dans, dricka, shott, flumm, skratt och skoj.

Sen kom skjutsen och vi åkte in till Bahnhof som såg helt annorlunda ut sen jag var där sist. Dansade och hade väldigt roligt sen kom daddy och hämtade oss, käkade kebab från något sånt litet stånd i ängelholm.
Släppte av Sandra hos sig och började prata halvt om halvt serioustalk med pappa och började böla. Ja men moget sånt.
Men jag hade iallafall väldigt trevligt ifredes (:

pssst, glömde kameran hemma så bilder blev där inga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0