Gårdagen.

vaknade och mådde inte allt för bra, låg på soffan ett bra tag sen kom halva familjen hem efter att dom köpt en motocykel till lillebrushan som han ska övningsköra med. Så börjades middagen , ja längtade.
pommes, kotlett och bearnaisesås mmm gott (:

Efter maten så stack jag hem till Anna, och fick dessutom se läggan för första gången väldigt fin (:
så snacka vi, kolla på tv lite, sånna fula program haha.. Sen körde vi holmer och hans 'gäng' hehe till ekebo, när vi kom därifrån så hade pappa redan kommit så plockade vi in skrivbordet i bussen och nu sitter jag här med en huvudvärk.

Är lite trött också så jag ska nog ta och lägga mig i sängen och kolla på någon film, skulle gissa på babysitter wanted för de är en skräckfilm (; hihih.. Vi hörs. Hoppas ni haft en bra helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0