Goddag.

Sitter här med värsta lappen på hakan, mamma håller på att expimentera. Innan detta går över går jag ju inte utanför huset. Aldrig livet^^, höhö..

Jaja va har hänt då?
inatt såg jag klart 'They wait' som jag troligen skriver om senare. Somnade någongång imorse efter att jag läst, sett på film och hållt på med fotografier och bla bla..

Vaknade i eftermiddags och blev omplåstrad av mamma, sen utskrattad. Ja det är ju snällt, väldigt ^^ haha.
Sen besökte jag lite bloggar, BDB och facebook där även Tobbe hade vat snäll och skrivit länken till en översättnings sida, ända felet var väl att den sidan enbart översatte typ eng-tyska eng-spanska och sånt så ingen svenska där.
Men det gav mig en idé att faktiskt söka på google så hitta en sida jag kunde översätta meningar så nu har jag mitt CV på engelska faktiskt. Ska snart skriva ut de och låta pappa ta en titt och även försöka översätta dom orden som sidan inte kunde översätta så som Kallskänka , modersmål och timanställning.
Sen är mardömmen troligen redan över, en hel veckas jobb klart på bara någon timme. Fan va jag är glad :D
Dessutom lite stolt då jag faktiskt gjorde detta själv (; hihi..

Sen blev det middag för en stund sedan, käkade potatismos och korv, inte favoritmaten direkt men de slank ner. Gillar inte potatismos pågrund av att man blir så jävla mätt på bara några tuggor. Pah..

Och nu händer inte så himla mycket faktiskt. Lyssnar på musik och är happy igen. Ska börja skriva lite personliga brev till dom olika jobbansökorna nu. Jag är fan på G nu, I love it (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0