Godkväll.

Så nu är hårddisken på plats, installerad och redo. Håller på att flytta en filmmapp dit men de tar ju lite tid.
Under installationen så fick jag konstiga saker på datorn och jag trodde nästan mitt xp hade förvandlats till vista då en sån spalt på högersidan kom med väder, bilder, klockor och allt där nu finns. Tog bort den igen för jag pallar inte ha de.
Men skulle jag ångra mig så vet jag ändå inte var de finns så ^^, hahaha..

Sen har pappa och minisyrran bakat lite mer kakor idag, blev havreflarn som ska fixas choklad på imorgon samtidigt som de ska bakas cocostoppar. Mmmm, jag gillar kakor ändå ;D höhö..

Nu var första mappen över, så ska checka så allt är okej sen beger jag mig troligen till soffan, äter kvällsmat och bara slappar. Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0