Godkväll.

Då är helgen snart här, och denna helgen kommer att bli en chillhelg vilket både jag och plånboken behöver.
Men imorgon ska jag hem till Sandra så får vi se va som händer sen lär hela helgen bara bli slappe hemma och göra de jag behöver göra vilket blir lite plugg, troligen middag åt familjen, vara ute i de fina vädret, och bara ta de lugnt hålla tillbaka dygnvädningen som har typ kommit rätt nu. För innan 10 går jag ändå inte upp, ser ingen mening med de då de ändå inte händer något här och jag inte kan göra speciellt mycket ändå. Men de är ändå bra.

Så jag gick ut och satte mig vid bäcken och lyssnade på musik, hörde lite fågelkvitter också. Så himla mysigt tycker jag (: Sen fick jag gå hem igen för maten var typ klar , blev ris, kyckling och currysås. Imorgon lär jag äta kycklingsallad till lunch för jag märkte idag att jag inte var speciellt hungrig pga värmen och ute aktiviteterna..

Sen har jag suttit vid datorn lite och sen har resten av kvällen gått åt att spela monopol tillsammans med brushan och My, men sen orka inte brushan mer han ville sova så han losa (som vanligt^^) hihi..
Men nu blir det väl film , typ Andra Avenyn har jag inte sett ännu så får nog bli de först.

Så vi säger Godkväll, så hörs vi när vi gör. TREVLIG HELG (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0