Godnatt.

Så nu önskar jag er alla en god natts sömn för jag orkar inte sitta här mer,
inte just när man bara känner sig helt nere. Men fick en flashback förut , att jag aldrig tänkt på de innan. Fast våra ord har ju inte samma innebörd så kan ju kvitta ..
Nej sova var de ja, eller gå till tvn vad som helst, måste bort från datorn ett tag.

Ja sen då, tydligen ska vi va utan vatten nu under nätterna ett tag för dom ska köra värsta reningen i rören, så fråga jag pappa 'men asså är de då rent på dagarna' ja de va de ju, kanske en självklarthet men inte för mig, jag menar håller dom på att spruta runder i rören för att d ska bli rent flyger ju skiten låss och åker runder och stannar väl när de slutat spruta och ha sig. Nej orka, min hjärna är på högvarv just nu.

Godnatt&Sovgott, önskar mysaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0