Hej denna söndag.

Jag orkade inte starta datorn igår överhuvudtaget så därför blev det ingen uppdatering..
Men vi börjar väl med fredagen då, då blev det fest, förfestade hos Froman sen blev det utgång i Hbg och det va faktiskt riktigt roligt även om man inte mådde prima hela tiden, måste lära mig att sluta dricka deras jävla päroncider mår alltid bajs efter de och denna gången kräktes jag också :S usch.. Sen sist stack vi till crom och jag dansa så svetten rann, wiho roligt (:
sen kom papsen och plockade upp oss så åkte vi hem..

Sen igår så låg jag på soffan hela dagen, fy fan va jag va trött somnade på soffan säkert fyra gången :S
Ögonen ville inte öppna sig helt förän efter timmar av vakettillstånd. Sen käkade vi pommes och hamburgare till middag och de va ju mumsigt och som vanligt tycker jag cocacola (eller i detta fall bara cola) är extremt sliskit dagen efter. Ja de smakar cepe sött och avslaget och jag mår illa av de ändå ska jag hälla i mig flera glas ^^

Sen skulle man stänga ner elen, någon som gjorde de? Kan ju säga att jag hade fullt upp med att kolla på 2½men och sen fotbollen Sverige Portugal som blev 0-0 dock höll jag på att somna hela tiden så när matchen va slut halv tolv så gick jag direkt och la mig i sängen och sov..

Så vaknade jag imorse men orkade egentligen inte gå upp så sov jag vidare ievigheter kändes de som så tänkte jag 'fan klockan måste va en tre eller fyra' så kollade jag klockan så stod de 9.42 snacka om flyt (; haha. Ja fast sen va den ju tjugo i elva bara jag som inte hunnit ställa om klockan men skit i de. Den va inte över tolv så jag är nöjd (: Även om jag tänkt ta sovmorgon i helgen och sova ut men  ne de här funkar bra de också..

Känner att jag börjar bli hungrig , och idag ska vi äta kyckling :D mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0