Helt segt.

Så nu äntligen kunde jag kolla uppdateringen på bloggen, tog ju evigheter för datorn att tänka, ja sen innan idag råka jag hålla inne 'shift' knappen för länge så hela tagentbordet fick fnatt, ingen aning vad som hände starta om datorn kunde jag heller inte göra så jag höll inne 'caps lock' ett tag och tillslut blev d normalt igen. hmm konstigt som fan.

Ska väl tillbaka till tvn senare eller något får se, känner mig vissen. Men då kollar jag på min ananas och blir glad (: Pappa sa att de var en ananas och jag tycker den är så himla fin och vasen är fylld med sånna som jag inte vet vad d är men som jag och anna alltid öppna burkar på ullared och kände på dom är typ fuktiga men ändå blir man inte blöt typ konstiga kulor som är mjuka och danna, ja de är cepe svårt att förklara men jätte fin är blomman iallafall (:

Annars har jag väl inte så mycket att säga eller skriva, för då blir de väl bara en massa 'tyck synd om mig för att jag är sjuk'. Men vi hörs senare. Tja!

Kommentarer
Postat av: Änna

Hahaha , ja dom är fan skit fräcka att känna på :P

2009-03-03 @ 00:09:47
URL: http://justannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0