Kanske på tiden?

Nu ska jag stänga ner min dator sen ska jag faktiskt koppla in (säger man så?) min externa hårddisk som jag fick i julklapp, jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare jag behöver ju den, därför jag önskade mig en.
Inatt fick jag ju radera en massa filmer för jag hade under en gb ledigt utrymme kvar :S Inte så bra. Jag gillar inte så nu får de bli en liten ändring, får bara hoppas att jag kommer fatta mig på sen var man hittar den och hur man flyttar över och vet var man har filmer och bla bla..

Om inte så är de ju faktiskt tur att man har pappa till hands, han är ju en liten datageek. Se bara internetet vi har. Han var ju ordförande i föreningen som startades och grävde så vi fick bredband i denna lilla by. Dessutom har vi ju snabbt också, de snabbaste. Vi är coola ;D Nej men de är bara synd att min dator är så seg att jag ibland inte kan få känna på de.

Men en sak, till alla er picnik användare, är de segt för er också eller är de bara för mig?
För varje gång jag är där inne och mixtrar så segar de och hänger sig ett tag och går över så ska jag va där får jag verkligen ha tålamod. Annars lika bra att hålla sig väck^^,

Nej hörs senare så får vi se hur d går med hårddisken nu då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0