Kvällen som varit.

Har mest legat på soffan tillsammans med minisyrran, sen kom även syrran också och höll oss sälle ett tag, kollat på CSI, bones, NCIS och allt va de nu varit. Borde nog äta kvällsmat men samtidigt som jag är hungrig så orkar jag inte äta.
Önskar att jag kommer somna någerlunda tidigt idag, men skulle inte gissa på det.

Hur som helst så har jag gjort en deal med minisyrran, hon ska få upp mig vid tolv imorgon, så att jag inte sover bort hela dagen som jag annars är expert på, så blir det att jag dammsugar nedervåningen, lagar middag som då lär bli pasta och köttfärssås, sen blir det väl tvätta också, har typ en hel hög med smutstvätt. Så blir det.

Vad som förvånade mig idag är att vattnet inte blivit avstängt för det är ju trots allt måndag, men kranarna fungerar som normalt så blev lite förvånad över det tidigare ikväll. Fast jag klagar ju inte, ganska skönt att de är back to normal (:

Nu blir det BDB, läsa bloggar och lite sånt innan jag beger mig i säng och glor på någon film.
Hörs säkert snart igen så säger inte godnatt ännu (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0