Kvällens sista ord.

Så nu hade jag faktiskt tänkt starta en film eller något serieavsnitt för orkar inte glo på tv då pappa bara glor fotboll och jag är bara intresserad av sverigelandslaget då de är de ända intressanta att heja fram sitt egna land (och nej inget rasistiskt i de). Nej så att springa runder som en galenpanna är inget jag heller vill göra för jag är verkligen sleden och helt varm nu också AUh.. jaja..

Stack iaf och snackade lite med pappa innan, så imorgon ska jag antingen fixa tid åt att mixa ihopa en smoothie på typ apelsin, kiwi what ever we got eller så springer jag inom stattan i Pp och köper mig någonting att äta för jag klarar nog inte en dag till utan dåligt med mat alltså. Njae går nog inte så bra..
och sen hoppas jag fan att mina AAA-batterier fungerar imorgonbitti för nog skulle dom va urladdade idag fast jag bara använt ett av tre batteri på en veckastid, nog roligt sånt. Irreterande om inget annat. Men vafan, överlever egentligen så varför klaga? (:

If you're happy and you know it clap your hands 'klapp klapp' :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0