Måndag!

Kom varken isäng tidigt inatt eller upp tidigt iförmiddags som jag hoppats på men what to do?
kollade på två och en halv film iallafall, började med  without a paddle nature's calling, sen Promotion som jag skriver om senare och sist tog jag skräckfilmen unborn.

Vaknade någon runda där vid sju och var egentligen hur pigg som helst när jag sprang upp på dass, men ofta jag går upp då när jag knappt sovit och har absolut inget att göra. Så jag gick självklart tillbaka till sängen och sov några timmar till. My bad, jag vaknade och va hur sleden som helst i mina ögon. Jobbigt.
Gick upp på toaletten och sen höll jag på att tömma och fylla diskmaskinen när mamma kom ut ur sitt sovrum, trodde först jag väckt henne vilket jag självklart inte gjort. Så fråga hon om vi skulle sticka och handla så blir det mc donalds på hemvägen, självklart (; höhö.

Sprang upp och bankade på syrrans vägg och sa att hon fick komma upp så vi kunde åka och äta på donken. Så åkte vi till örkelljunga och inom netto där mamma skulle köpa mjölk och ost, självklart packades de ner mer saker (; hehe..
Sen blev det in på Donken där Anna stod i kassan så snackade lite där medans vi väntade på maten, och jag blev helt überlycklig när jag fick veta att Banan-milkshaken var tillbaka igen ;D wäääh in your face päronmilkshake (; haha..
Ja så snackade vi lite om allt möjligt undertiden som vi åt och Anna kom och höll oss lite sälle under tiden vi åt sen sa vi hejdå och åkte hem igen.

Sen har mesta delen av min dag gått framåt genom att jag läst i 'Ljudet av ditt hjärta' och kommit hit och glott överrallt och ingenstans, lyssnat på musik och pillat runder lite på rummet. Så med andra ord har jag inte gjort så värst mycket (:

Potatisgubben knackade precis på dörren och jag fick spela vuxen eftersom varken mamma eller pappa är hemma så jag beställde en säck och betalade och allt. Kände mig lite stor nu faktiskt (; haha.. Gött att man kan roa sig för lite, faktiskt (:

Och kvällen bjuder väl på tv-tittande skulle jag tro, men man kan inte säga för mycket.
För livet här är ju ganska så oberäknerligt, ja man vet aldrig vad som händer. Allt kan ändras på en sekund.
haha jo skulle va de va, nej men trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0