Mina drömmar har påverkats,

ännu en gång. Ja inatt drömde jag att en kille från bg-resan kidnappade mig hemifrån typ tre timmar innan jag skulle gå till skolan så flög vi till bg för att hälsa på där jag jobbade.
Aimiee blev jätte glad av att se mig för henne träffade jag först så tog hon med mig in till alla andra och alla blev helt wow är du här igen. De var ett kärt återseende, de va ju bara synd att det var i en dröm och inte i verkligheten,
fast okej jag kan ju inte åka skidor så hade den delen hänt i verkligheten hade jag väl brötit alla ben i kroppen haha.

Nu är verkligheten i kapp och jag är en sleden mus för jag tittade på tv tills klockan va sex imorse, ups.
Tiden bara flög iväg. Inge bra alls, så därför kanske ni förstår att jag sov ganska länge i eftermiddag, vilket jag inte är så stolt över. Inte alls.

Nu blir det läsa lite bloggar, sen blir det läsa 'Ljudet av ditt hjärta' så vi hörs senare när jag har för mycket fritid igen (; hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0