Racer ;D

Så efter att jag skrev sist så bestämdes det att vi behövde handla igen, moget efter handling på city gross men iaf.
Så jag körde med pappa och mamma tog med sig brushan, my och syrran så körde vi dit. Sen påvägen hem var det ganska så roligt vi hade race ;D hihi. Jag vann hem, men visst mamma hade lätt vunnit om hon kört sitt racer som hon brukar, jag menar jag är ändå laglig mestadels (: Måste bara passa mig när jag sen ska köra på körskolan och sånt, all fulkörning borde ju tas sen någongång när jag har körkort så man inte blir kuggad eller något. Aja de är huvudvärk senare.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på middag, blir timmermannespasta och det är cepe gott.
Men jag kan tyvärr inte skriva det för pappa sa att de är farmors hemliga recept (; hihiih..

Nu ska jag dra, vi hörs!

xoxo


Kommentarer
Postat av: sopkvasten

Hej min vän hoppas du har en bra helg

2009-03-21 @ 20:53:56
URL: http://sopkvasten.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0