Såklart, why not?

Självklart är fortfarande lilla jag här, jag hade tänkt jag skulle göra lite på bloggen.
Men icke, vita inlägg var inte snyggt, de passade bara inte in så jag får låta de vara så länge.
Det är mycket jobb bara för lite ändring så får ta de en annan dag, orkar inte sitta uppe till sju halv åtta som sist^^,

Tvätten är uppe men jag tänker inte lägga det på plats idag, orkar inte. Får ta de imorgon när jag vaknat.
Imorgon ska jag även försöka mig på damsugaren igen, får se om vi kommer överrens annars får den va..
Tänkt gå ut och rensa lite pantburkar imorgon också, men får se hur mycket man egentligen orkar.
CV'n måste också komma igång att få översatt, fick veta att det tydligen finns program för de. hm , teknologin har kommit långt i sina dar minsann^^,

Nu beger jag mig, och ska faktiskt också göra de. Inte bara snack, här finns det verkstad också ;D
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0