Söndag.

Då vaknade jag inte så tidigt idag nej, kanske beror på att jag kom isäng mellan halv sex och sex imorse. Hmm bra sånt ju. Jaja men det blev iaf middag ett tag efter att jag vaknat.

Sen har jag varit ganska så flitig idag också, har skickat iväg alla mina jobbsökningar idag. Det känns skönt att fått de gjort att nu är det bara vänta som gäller. Men ska även upp på arbetsförmedlingens hemsida och kolla om där kommit upp några nya jobb för då söker jag väl dom också (:

Annat än detta har det faktiskt inte hänt speciellt mycket, musiken är igång och Boys are back spelas mest just nu, i love that song ;D hihi.

Men ha en trevlig söndag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0