Still there.

Jag har inte tagit av håret ännu, jag orkar inte. Plus jag vet hur det kommer kännas i hårbottnen senare så jag tror jag väntar med the pain till "imorgon" ,söndag, istället. Doch när jag sitter här med fläta i håret och de korta håret på sidorna hänger löst så tänker jag 'ska jag klippa en nya frilla, en kort en?' men helt ärligt hade jag nog aldrig vågat det.
Kanske det hade vat coolt ibörjan men sen hade jag väl tyckt de va lika tråkigt som de hår jag har i vanliga fall och nu så låta håret vara som de är kanske är bäst, för ångra sig kan man göra men då är det för sent..
Men ändå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0