Tisdag.

Tog mig en sovmorgon imorse och gick upp typ vid åtta, duschade och gjorde vid mig sen fick jag skjuts av mamma till bussen. Sen har inte mycket annat skrivbart hänt, suttit med huvudet nertryckt i böcker idag igen.
Sen har jag lunchat en räk och ägg baguette som var jävligt god som sköljdes ner med en Festis Apelsin (:

Sen har jag även varit hos tandläkaren och det gick väl som förutspått fast ändå lite bättre. Dessutom fick jag veta att mitt sånt frisktandvård-sak är ända tills 2011 så jag är ganska glad för de, sen kommer det att för nyas och då kommer jag väl åka upp en kategori och få betala 99kr i månaden istället för 45 men ja kanske kan kvitta då, just nu är jag glad för den låga kostnaden speciellt då jag vet jag behöver åka dit och sånt, skönt o veta att de är gratis iallafall :D hihi..

Nu ska jag fixa med disken sen planera middag men blir väl bara sallad och något drickbart för just nu är jag inte mega mega hungrig, mest törstig. Sen ska jag även kränga min Ben&Jerry glass som var med chokladbitar och cookies :D mmmmmmmm god va den när jag slickade på den i bilen påväg hem från perstorp, sen gjorde syrran likadant slickade på sin glass hahah..

xox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0