Wrum wroooooom.

Jaha ja, jag gjorde Pastasallad med kyckling till lunch idag. Mums (: hihi.. Ja innan de fick jag ju dammsugat nedervåningen med brushans hjälp sen har jag mest chillat, tagit en dusch sen skulle syrran hem så jag körde och hämtade henne, lämna henne hemma sen har jag och pappa varit och kört runder i typ tyringe hela dagen.
Väldigt kul att köra , wroom wroom (:

Nu väntar jag på att vi ska börja med middagen sen ska jag åka hem till Sandra, så får vi se va vi hittar på för chill.
Sen imorgon skulle vi tydligen till CityGross och jag ska med och panta mina flaskor haha ^^, Jag vill!

Annars har jag inte speciellt mycket att skriva så ha en fortsatt bra dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0