Godkväll!

Så efter att jag kom hem från träningen så har inte så mycket hänt, men ändå. Jag gjorde lite äggröra men tackvare att vi inte hade ketchup så d räckte va de inte gott, jag mata Zindy istället, och hon älska de nog. Verkade inte bättre (:

Så skulle lillebror och My hem till My så jag hängde på, likaså syrran. Brushan körde och om ärligheten ska fram så va jag lite skraj men bara för d va mörkt och regna och han precis börjat övningsköra. Men de va inga probs, han klarade de galant. Inom stattan och jag köpte en pan pizza (; höhö sen lämna vi av dom och pappa undra om inte jag skulle köra. Ah de som va så skönt o bara åka (; Men jag tog ratten och gasade hem.

Pizzan är klar och snackade lite med daddy och tittade lite på programet han såg på men nu ska jag se klart dom två sista despan avsnitten sen blir de filmen Role models. Sen blir de natti natti..

Hörs kanske senare, men just nu är jag för seg för att skriva mer så TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0