Godkväll!

Så jag gick ut och satt på gräset tillsammans med My först, sen fick vi i uppdrag att dra basänglocket och lägga över lite bräder sen satt vi på gräset ett tag till. Efter de så blev det dags att bända ut dubbarna från däcken. Ett jävla mög alltså haha. Jag slant och fick ett jack i fingret men annat än de så gick de ju bra. haha..

Sen tog jag mammas bil och skulle köra ner och köpa gotte till ikväll så åkte brushan och My med så blev först statoil och jag köpte snus till pappa, in på donken och köpa cheeseburgare, snacka lite med grabbarna på donken som gratta till kortet sen satt vi i bilen ett tag tills jag ätit upp min cheeseburgare sen drog vi till Ag's och handla, sen upp till My sen upp till morfar för att visa att jag fått körkort men han va inte hemma så vi körde hem igen.
Sen på 90vägen mellan örkelljunga och bälinge så gick syrran och Angeliqa påväg till Öa för att köpa potatissallad, dom hoppa in i bilen fort som fan sen gasa vi iväg till Öa igen. Sen lämna vi av dom i bälinge och körde hem.

Nu sitter jag här och ska få hem någon film jag kan glo på när jag kränger mina gottesaker. Va snack om lite pokerkväll men pallar nog inte. Behöver lugn och ro, imorgon är en ny partydag och då blir de hårt. Vi ska ut också ^^, Aja blir nog bra! Nu ska jag iallafall bege mig.

Trevlig helg!

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0