Hallå mitt i natten!

Så jag stack hem till Sandra, där låg hon och Frida B ute i solen och glassa så jag hakade på och låg där. Blev fett varm, riktigt skönt väder de varit idag alltså (: Sen när Saga och Sandra va klara så stack vi till Klippan, hämta upp något och stack till Sibylla och käkade glass och sen blev det lite skratt,snack och serioustalk där...

Åkte tillbaka hem till Sandra och satt och glodde lite, alltså när jag kommer in i deras hus, de är som att något flyger in i min kropp aswell för man blir helt sjuk i huvudet, typ får fnatt, inte riktigt klokt egentligen. Men roligt har man ju ^^,

Sen ville Sandra ha coca cola så vi gick till BK och där, tog 15 min och gå dit typ, det var faktiskt skönt att gå, men sen när där kom en Ollonborre och attackerade var de fan inte kul längre för då kunde jag klart inte springa, jo typ som en gammal gumma eller något ^^, Så jo d va nog ganska kul ändå. Sen såg vi igelkottar och började snacka om äckeldjur och muterade rådjur och sånt. Roligt men också helt sjukt^^,

Hem till Sandra och dom igen och så skicka o ringde vi runder efter ett recept sen gjorde vi scones sådär mitt i natten nästan:P Åt och blev riktigt mätt, skratta lite till sen blev klockan kvart i ett typ så de va nog dags att åka hem.

Va lite läskigt att gå där till bilen, (inbillar mig alltid att någon ska hoppa in och sliza mig eller något), så fort jag kommit ifrån deras tomt starta jag the musica och sjöng hela vägen hem, mycket trevligt men måste nog lära mig hur man får värmen att ösa fram för jag frös lite sen och satt på rövvärmen, d är najs (: hihi..

Nu sitter jag här hemma och ska snart slänga mig i säng och kolla på GW (Ghost Whisperer) för sova lär jag aldrig kunna göra nu..

Sen "imorgon"/idag så kanske jag hinner hem till Sandra en sväng, sen plockar jag upp syrran på körskolan där vid sju sen gasar vi till Pp lämnar av brushan(?) sen vidare till  V Torup och träna. Får se hur mycket mina ben pallar, men jag brukar ju va med även om jag knappt kan springa ^^ Bästa sättet att få bort träningsvärk och sånt är att träna mer så d är bara ge kroppen mer stryk och en vacker dag så tål den d också (; hihi..

Så nu säger jag godnatt, SOVGOTT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0