I am home agaaaain..

Så drog till Sandra, kan säga att vinden drog i bilen också.. Stack inom Gotteboet för att köpa sånna goda chokalader. Ja sen tog jag motorvägen och det var lite läbbigt att köra om lastbilarna då det även drog i dom och slängdes hit och dit på vägen. Aja kom helskinnad till Sandra. Snackade lite sen tog vi Sandras bil till Gotteboet för dom blev sugna på gottis när dom såg min lilla påse. Sen stack vi inom Donken och jag fick ett litet snack med Anna som gjorde att jag klickade lördagen faktiskt.

Sen drivade vi till Sandra Ljung och snackade lite där, dom rögade, såg roliga miner och grejer. Sen hem till Sandra där jag tog min bil och sen drajvade vi till Klippan för Tilda skulle fixa med Sagas hår så satt vi där och tragga, kolla tv, kolla hårfixningen och sånt. Sen begav jag mig hem.

Är törstig som en gnu så jag har kolsyrat en flaska vatten som står redo bredvid sängen för nu ska jag minsann slänga mig i sängen och glo på serier. MMMM I love..

Så blev ingen bia eller filmtittning idag, men de gjorde inget. Hade roligt anyway (: hih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0