Så var det matfrågan också..

Alltså är det bara jag som alltid har problem med idéer till mat?

Därför har jag alltid så ovarierande mat. Alltid pasta i alla dess former men nu har jag minsann ändrat mig. Lite, jag ska variera mera.

i måndags blev de pasta o någon nykombinerad köttfärssås (jag vet jag vet pasta..)
i tisdags blev det ris och en het korvgryta.. i går blev det broccoligratäng (och pizza på kvällskvisten) och idag har jag ingen aning, och hittar jag inget, ja då blir de säkert pasta ): not good.

Nu ska jag ut på matjakt.. kanske klä på mig och dra och handla? vi får se.

Kommentarer
Postat av: Änna

Ja jag har alltid också skit svårt på att komma på vad man ska laga !

2009-05-28 @ 14:53:14
URL: http://justannnablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0