Skulle det inte vara sol idag?

Det är inte kul att ens gå upp ur sängen när det är sånt här väder ):  Men uppe är jag, behövde jag för mamma hade gjort klar maten för en stund sen.  Men Sandra sa att dom lovade sol utan moln idag, men de va nog fel dom menade nog moln utan sol ): wööp..

Nu sitter jag här igen, har precis sprungit runder i hela huset och letat efter skydd men hittade minisyrrans och dom passade nog precis ifall dom passa, haha. Sen får jag väl köpa kläder i helgen eller något. Kanske inte världens bästa att springa i för långa joggingbyxor eller så.. jaja..

Imorgonkväll ska jag och mamma mysa ner oss i soffan och kolla på Twilight, för filmen kom idag (: hihi. Även om jag redan sett den x antal gånger så vill jag mer än gärna se den med bra kvalité för ja den är magisk (: hehe.. Så en mysigstart på helgen där (:

xoxo.

Kommentarer
Postat av: J0sse.

hej. jag har alltid shorts, benskydd, fotbollsstrumpor,tröja och en tjocktröja, fotbollsskor.. Sen är det ju upp till var och en. är det kallt brukar jag har tights undder shortsen. men finns ju även knickers. men har sålt mina.. men detta blir bra.

2009-05-07 @ 17:47:05
URL: http://j0sssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0