Sleden som en gnu..

Javisst, somnade alldeles för sent inatt och blev väckt runt halv tolv av pappa, då var det dags att äta. Drog mig någon minut sen slängde jag på mig kläderna, drog borsten genom mitt hår och gick ut och käkade.

Regnet "öser" även idag, och så varnar dom för en klass 1 storm, roligt sånt här. Var tog det fina vädret vägen tex? Jag vill ha sol och värme. För när det håller på så här blir jag på dåligt humör och fryser. Ingen bra kombination för det slutar med att jag bara ligger i sängen och gör inget annat..

Och då borde ni kunna gissa vart jag ska om några minuter... alldeles riktigt, sängen!

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Lisette

den låter ju hela tiden :S även om jag inte tänker eller gör något.. ligger bara i sängen o bluuup låter det.. :S såå bättre att kolla d hos läkare en gång för mkt än en gång för lite (som pappa sa xD)

2009-05-06 @ 15:12:58
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0