Snart är den min min min (:


Mamma berättade i eftermiddags att hon sett reklam att Twilight DVD'n är släppt så sa jag att jag redan visste och att jag sett på Väla att den kostade 199kronor. Hon stack snabbt in och knappade in på datorn och vips så är DVD'n beställd på CDON där den enbart kostade 169kr plus man inte behöver köra iväg för att få den, iaf inte så långt:P
Ifs hade resan varit värt det, och ännu mer om man kunnat tjuvkika på Robert Pattinson (; hihi..

Nej men längtar minsann lite tills den kommer även om jag sett filmen ca 10gånger. Men denna gången blir det med bra kvalité och allt. Mums, kan knappt bärga mig (; hihi..

Som jag sagt innan så har denna filmen fått betyget 5/5blööbies och jag kommer inte ändra mig, nu längtar jag såklart som så många andra efter uppföljaren. Tydligen hade dom lagt ner mycket tyngd på förvanlingen från människor till vargar så det ska bli kul och se hur dom har gjort. Så det inte blir som andra filmer där människorna hoppar ett ljus kommer och vips kommer där vargar.. Nja vi får väl se. Även detta ska ju bli spännande (; hihi..

Nog om detta, GODKVÄLL (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0