Torsdag.

Idag när jag vaknade så kollade jag ett desperate housewives avsnitt innan jag steg upp. Kände doften av middagen och bara mmmm, för idag käkade vi kyckling, ris och currysås. Jag och mamma romantiskmiddag för två (; höhö..

Efter middagen så gjorde jag vid mig, hoppa i mina kläder och sen ringde jag Sandra, tog mina grejer och körde till Pp där dom passar ett hus hon och hennes syster. När jag parkerade så välkomna Sandra mig in i huset och vi gick husesyn så jag fick se. Vardagsrummet var verkligen jätte mysigt sen kollade vi på tv och snackade lite.

Sen skulle hon köra sin syster och jag behövde hem och göra vid mig för om mindre än en timme ska jag vara på Statoil och samlas med tjejerna för att ikväll är det fotbollsträning igen ju. Sen när det är slut ska jag hem hämta lite grejer, duscha och sånt sen ska jag sticka till Sandra igen så ska jag sova där inatt (: Blir nog himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0