Blev utan kort även idag.

Startade bilen och fan va de vroom'ade, undra va papsen gjort med bilen. Jag testa på gasen i mattan men inte hade jag fått någon turbo i bilen. Körde iväg till Örkelljunga och leta efter ett hus med feta bokstäver, hitta inget så åkte till Netto och köpte cocio istället.

Kom ut till bilen och tyckte att avgasröret hängde lite väl snett, ringde pappa han fick lyssna och nog var de något fel alltid. Tog bilen gasade till gotteboet och sen ut därifrån och pinsamt är det. Kan inte förstå dom som har bilar som dönar o har sig, de är fett pinsamt. Även om min dönar av fel anledning så vill jag ha en tystlåten bil. Så folk inte glor (;

O om inte de va nog hade vi disco i bilen igen då motorlampan cepa värre än någonsin. Sen när jag skulle starta musiken råka jag trycka av displayen och sen kunde jag inte få igång stereon igen. Ja jag är nog inte så jävla teknisk trots allt ^^, hahahahah..

Stack hem till Sandra men då var hon fortfarande i duschen så fick kela med Polly, snacka med Saga och Eva tills hon blev klar. Så ira hon runder lite sen åkte vi hem till Frida där Sandra började färga sitt hår, sen tog Frida över. Medans färgen värkade åkte jag och Frida till Erik's och handlade burk-köttfärssås. Hahah två kockar och vi kör på färdiglagat, men de är fett gott (;

Hem och Frida fixa käket, åt och blev helt slö och mådde illa. Satt ett tag och lät maten skjunka in sen begav vi oss hem till Pernilla där hennes syster hade börjat duka upp på våra platser. En liten platta för krämer , varsin spegel och lite sånt.

Kräm på, kräm av, kräm på stanna på osv .. Sen var det klart. Ganska så roligt hade vi också för vi va nog lite tröga, eller egentligen inte men tröga kommentarer sades och man kunde inte annat än garva :P När sminkpartyt var över så bjöd Pernilla på kladdkaka, mums.

Fett ont i magen nu );

Satt i köket och snacka och alla blev av med energin på tre röda typ. Sen var det dags att bege sig hem, lämna av Frida hem till Sandra tog min bil körde och ställde mig i vägen då jag verkligen ville få stereon och funka, sista försöket och YES funkade. Öste hela vägen hem och sjöng på "Don't leave me" ..  Måste bränna ny skiva till bilen, med lite partymusik o så (; hihi.

Har precis tvättat av mig sminket igen och sitter här yr och vet inte vad jag ska, somna lär jag knappast göra än. Vill ha lite sällskap först, sen kanske om ett tag om jag inte piggnat till kan jag somna.

Och som ni såg på rubriken så blev det aldrig några kort från dagen, palla ta kort på oss helt kladdiga i face'et och sånt. Nja va inte så uppskattat så får väl ta med kameran nästa gång jag ska någonstans och fetta med blixten tills alla får anfall..

Men har iallafall haft en helt underbar torsdag (: Tack mina tjejer! Love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0