Dålig ovana.

Eller ska man säga en bra ovana? För ovanor brukar ju inte från första början räknas som något bra, de klingas negativitet direkt i bara ordet. Eller kanske två negativa ord som dålig och ovana slår utvarandra och blir annat? Men jaja ni förstår nog, hade jag inte börjat skriva hade ni säkert inte ens tänkt något om det..

Men det är ju inget ovanligt att jag sitter uppe halva nätterna, t.o.m nu utan något sällskap kan jag ändå inte sova :/ Sitter uppe och kollar stjärntecken, glor BDB och gamla bilder, tänker på saker jag borde låta bli för natten och så vidare..

Så återigen ska jag play'a Grey's Anatomy, krypa under täcket och försöka mig på att sova. Än är det inte försent (; hihi. Jaja men Godnatt på er nu då (: Sov gott och vakna torrt eller hur de nu är man brukar säga (;

Kommentarer
Postat av: M

ingenting, ska snart sova.

2009-10-28 @ 02:24:04
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0