Datorn är ett beroende.

Mitt beroende för hustlern är inte ens hälften så stor som mitt beroende för datorn. Det första jag gör när jag kommer hem är att sätta mig här, glo runder, uggla och bara vara. Det är liksom något som måste göras. Det kommer vara svårt att bli av med de, men någongång måste man gå till nästa nivå och stänga ner datorvärlden och fokusera på den riktiga.. Någongång, säger inte idag, inte om en månad eller ens detta året, bara någongång (; haha..

----------
Är trött ... Idag har inte varit en mega rolig dag, minstingen har bara gråtit hela tiden och det fanns typ inget jag kunde göra, vilket gör mig frustrerad typ... Annars gjorde jag äppelkaka idag, med vaniljsås. Gott gott men blev sjukt mätt i magen och mådde illa efteråt och det är väl inte de bästa.

Har nästan precis kommit innanför dörren och har ångest över mitt golv, där jag spillde vatten inatt har bubblats upp. Inte alls roligt, inte de minsta ska se om jag ställer något över sen o ser om de hjälper eller om de föralltid kommer vara bubbligt. BAH, varför ska jag va så klumpig? hmmm.

Hoppas ni haft en bra dag, o snart är det helg (; Eller min helg börjar ifs nu! GÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0