En sväng in the wrooom.

Fjäskade lite för pappa så jag kunde få skjuts idag och då var jag självklart snäll o ställde upp med att åka till systembolaget och handla några cider. Vilket jag i efterhand beklaga mig över, när jag kom på att jag var tvungen att hoppa in i bilen o köra. De dönar ju så inåthelvete. Min gamla tysta lilla rostdagge är nu mera en wrooooom wroooom ); haha..

Men nu är vi hemma igen så måste leta fram kläder, hoppa i duschen och fixa vid mig för om en timme är pappa hemma och då beger jag mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0