FREDAG! (:

Blev väckt lagom till middagen, men vem orkar egentligen äta precis när dom gått upp så det gick inge vidare. Sen att de dessutom va korv hjälpte inte på traven heller. BLÄ!

Aja lillebror är hemma så jag berätta om min lilla disco-bil så efter vi käkat så hoppa vi in i bilen jag startade och sen ville han åka en runda och det bara wrooom'ade hela tiden.. Såg idag i ljuset att de va hål i ljuddämparen, no wonder it sounds like it does! men men..

Körde in på en grusväg och lillebror vill alltid jag ska hålla på att leka, men min lilla dagge pallar nog inte trycket, körde in och vände påvägen ut körde vi lite bus ändå mest för att få lillebror tyst men de hjälpte såklart inte, han ville att vi skulle leka mer. Att han skulle få köra, you wish (;


vet behöver färga håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0