Goddagens.

Så bloggen strulade en massa inatt därav ingen uppdatering genom natten annars hade allt detta kommit då istället men kunde varken logga in eller kolla uppdaterade bloggar så lite tråkigt.. Men jag klarade mig ifs väldigt bra ändå med film, tända ljus och nattligt sällskap (:  Somnade kanske runt fyra någon gång, tyvärr utan att säga godnatt till mitt sällskap men han förstod nog (; tror jag..

Så idag vaknade jag första rundan vid elva, va inte alls varmt på rummet om man jämförde med under mitt täcke så jag snooza och snooza tills klockan blev tolv sen gick jag upp, för jag skulle egentligen hämta syrran på stationen där vid tjugo i ett men mami skulle lämna Carita på stationen samma tid så hon körde så jag slapp. Nice.

Nu har jag tänt några ljus igen, dels för mysfaktorn och dels för att få upp värmen i rummet :P haha. Pallar inte sätta igång elementet för då glömmer jag bara stänga av när det blir lagom varmt (;

och nu väntar jag också på middag som snart är klar, nice (: hihi.. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0