Godnatt&Sovgott!

Nu har jag inget mer att dela med mig av föräns jag har fått sova lite. För ugglandet tar musten ur mig, långtråkigt egentligen, jag tror nog att jag sitter vid datorn alldeles för mycket för allting händer för slött..

Fick ett slag i magen förut också, jag bryr mig inte såå mycket om vad som hänt förut.. Jag orkar inte lägga energi på det igen, dom som vet dom vet men när det är nytt ja va ska man då göra, ska man dra upp alla sårskorpor och låta allt blöda på nytt? Till vilken nytta? Nej jag låtar det bara vara.. En droppe i havet.

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på CSI, my new bestfriend (; Eller något. Imorgon hade jag tänkt packa ut mig själv i bilen och åka iväg, men sen hur mycket handling det är i mitt tänkande vet jag inte men hade varit ganska nice. Men vill väl egentligen inte åka själv. Aja vi får se hur det blir efter min tripp till drömmarnas land..

Godnatt allesammans! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0