Hallå denna onsdag.

Jag fick mitt nattliga sällskap ändå, vid två fick jag ett oväntat sms hihi. Sen kollade jag på mina serier och avslutade med att somna till 10 orsaker att hata dig, filmen är ju bara så bra och nu blev jag väldigt sugen på att se Batman The dark knight också just för att Heath Ledger är med i den filmen också. Graaouw (;

Aja har inte fått mycket gjort idag, och lär förmodlingen inte göra något vettigt heller. Typ bara chilla, jagas av mina ounvikliga tankar och vänta på morgondagen. För då händer det äntligen något, ska hem till Sandra först på eftermiddagen sen är det vidare på sånt homeparty hos Pernilla. Blir nog väldigt mysigt, hade tänkt ta med kameran för en gångs skull, känns som de va längesen det blev några bilder (: And I do miss that (: hihi.

Annars? Inte mycket, så ha de bra så länge så hörs vi sen! (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0