Kvällsing på er!

Innan jag stack iväg och var barnvakt fick jag damp på datorn för den stängde av alla program, startade om och sen hade ett antivirus program som var ett virus som inte gick att ta bort från datorn. Började flytta över alla mina grejer till den externa hårddisken men hann inte långt för sen var det dags att bege sig till familjen A..

Kom dit, var lite ledsna miner när pappa A åkte iväg med äldsta dottern men blev snabbt glada med nötter, tv-tittande och dockor.. Sen när klockan närmade sig 18 blev det kvällsmat och minstingen åkte i säng.. Bara en stund efter kom pappa A och dottern hem igen. Blev lite prat och jag skulle inte komma förän senare imorgon så blir trots allt ingen lång dag. Aja skönt kanske (:

Sen kom jag hem, vågade mesa fram till pappa att jag hade virus på datorn. Han sa åt mig att återställa datorn, nu är det fixat och nog är datorn normal. Den där pratbubblan som kom upp om virus och grejer är helt väck och jag är happy igen :D hihihihihihihihihihihihihihihih..

Tänkt på en sak, dessa senaste dagarna har funkat fast jag inte haft en , två eller tre hustler i magen. Men idag kände jag de, att jag gärna druckit en. Men icke (; No hustler för My inte..

Kommentarer
Postat av: myrann

Sv: Ofcuuurse ska vi skylta och sälja ut oss ;)

2009-10-06 @ 20:36:50
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0