Min fredag är härmed gjord!

HAHAHAHAHA. Gick in på BDB för att jag skulle kolla lite, ja jag är inte inne där så ofta längre för allting händer på FB men gick in och såg ett sånt privatmeddelande och asgarvade igenom hela texten .. 

"Hej
Jag vill bli din vän. En sån där bra vän som bryr sig.
Skulle vilja vara din tejpfånge ibland när vi är vänner också.. Det innebär att jag är tejpad med silvertejp från axlar till anklar Och då tillgänglig för dig att busa, retas och sitta på och kittlas med mm. Ibland kan vi se på film och då kan jag sitta tejpad brevdid dig i soffan. Det låter väl kul och mysigt? Ibland när jag är fri ska ja passa upp på dig:) ge dig massage, vara fotpall, vara kudde, hämta saker..
Jag är seriös. Ta hand om dig. Peter
"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..
Jag dog, sjuttongånger om (;


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA ! Desperat or what ? xD

2009-10-02 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0