Min kväll med Jennie!

Så Jennie kom över nästan precis efter att jag fått datorn att fungera normalt igen, älskar att jag klarar fixa den själv utan papi (: hihi. Ja så åkte vi ner till byn och köpte glass och de var ju den godaste glassen ever. Tänk er kladdkaka o chokladglass. Mmmmm, höll på att mmmm'a mig hela tiden så de måste ju säga något (;

Sen kollade vi på film och sånt tills Sandra ringde så gick hon hem och jag pratade klart med Sandra och nu sitter jag bara här. Lyssnar på musik och ugglar (;

Kommentarer
Postat av: frun (:<3

Tihihihi (: sa ju att den va god :D<3

2009-10-22 @ 07:17:07
URL: http://smulaans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0