Mitt stjärntecken.

Jag blir lika till mig varje gång jag läser om vad som ska passa ihop med fiskarna, hur dom är som person och så för det klickar in på mig direkt. Jag lovar minst 97% av de som står nedanför stämmer in på mig. Det är skrämmande men ack så coolt (;

Här kommer lite om just fiskarna (19 Feb - 20 Mars)

Element: Vatten.
Kvalité: Föränderlig.
Planet: Neptunus

Positiva egenskaper: Snäll, ärlig, tillförlitlig, vänlig, receptiv, intuitiv, sensuell, passionerad, medlidande, känslosam, fantasifull, konstnärlig, inspirerade, andlig, sentimental, intellektuell, charmig, djup, elegant, dramatisk, flirtig.
Negativa egenskaper: Slarvig, tankspridd, lättledd, har extremt starka känslor, hemlighetsfull, flyr ofta ifrån problem, överkänslig på det psykiska planet, dåligt tålamod, extrem.

Gillar: Att känna sig uppskattad, känna sig behövd och älskad, frihet, kunna gå sin egen väg, mystik och det oförklarliga, att fundera, att drömma, vara unik, känna sig intelligent.
Ogillar: Känna sig utsatt eller pressad, inte ha något mål, känna sig vilsen och oförstådd, bli tvingad att göra något som man inte vill, bli kritiserad, bråkig miljö, inte ha känsla för struktur.

Passar bäst ihop med: Skorpionen, kräftan, oxen och andra fiskar.
Passar sämst ihop med: Tvillingarna, lejonet, vågen, vattumannen, väduren.

Jobb som passar fisken: Konstnär, musiker, skådespelare, författare, läkare, forskare, regissör, poet, designet, journalist och andra kreativa jobb.
Intressen: Måla, skriva, musik, teater, matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0