Myspys.

Ibland är det härligt att tappa upp skummbad och ligga ner i de varma vattnet och läsa en bok. För det gjorde jag förut och de va mysigt förutom att kranen droppa mig i huvudet så d rann ner i ögat och när jag skulle stänga kranen extra hårt så de skulle sluta droppa öppna jag och vattnet forsade ner i huvudet och skvätte lite på min bok, my i ett nötskal! ^^

Sen kom Jennie över på ett snabb-besök, visade twilightvideon som Vickie hade länkat på min FB och jag lovar att jag vill sitta i en biosalong och se den scenen för jag kommer fan och börja gråta, för de va den delen i boken som fick mig att börja störtböla. The scene when Edward leaves Bella :O

Nu hade jag tänkt föna mitt hår och sen slänga mig i sängen och läsa lite till i min ny öppnade bok med namnet 'Flickan under gatan' som faktiskt verkar ganska så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0