Veckans.

Så, då hade jag tänkt visa hur det går på FV lite då och då, bara för att FV är en underhållning som väldigt många på FB håller på med, varesig dom gillar de eller i så har man väl börjat är det väldigt lätt att fastna. För som sagt så tycker jag att spelet är väldigt loffigt ändå så måste jag in där och odla, skörda o allt typ varje dag ^^,

Level: 33
Nya för levlen: Kan odla yellow melon.
Antal XP: 70170
Antal grannar: 73 (varav tre stycken nya idag)
Hack-i-häl: Lillebror på 60656 xp.
Antal medaljer kvar: Fyra stycken.
Antal coints: 1,254.146
Senast mottagna gåva: Horse Topiary

Kommentarer
Postat av: beatrice

har lagt ner farmville. alldeles för segt tyckte jag :/

2009-10-13 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0