Wrong turn 3; Left for dead.


En grupp människor är djupt inne i skogarna i West Virginia när de blir attackerade av en grupp inavlade och missbildade rednecks. (Källa.)

Verkar som ingen gillar denna filmen men inatt kollade jag på den och kan inte riktigt minnas detaljerad handling av ettan och tvåan men jag tror minsann att jag tyckte denna var bäst. Visst den är ganska B men det kan man nästan förvänta sig när filmen handlar om inavlade och missbildade cannibaler, don't u think? Men det var fler människor med i denna filmen vilket innebar fler dog och på äckliga sätt. Jag satt och kurade ihopa mig ibland för det var så äckligt.. Så jag rent ut sagt njöt av filmen, sån känsla har jag inte fått av skräckfilmer på bra mycket länge så jag gillade filmen skarpt, ger den också 4 av 5 just för känslan. Visst känslan kan varit överdriven då jag satt och kollade mitt inatten när alla sov och med tända ljus i rummet men ändå den fanns där och de är allt som räknas (: hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0